فضیلت محرم وعزاداری امام حسین(ع)
آیا کسی بدون دلیل به مهمانی کسی میرود تا دعوتش نکنند؟
ماه محرم است ماه شهادت امام حسین(ع)
شهادت امام حسین(ع) بهانه ای است برای مهمانی خدا
شهادت امام حسین(ع) ویارانش در صحرای کربلا بعد از ۱۴۰۰سال چرا زنده ماند وهرسال در ایام محرم میلیونها نفر مهمان ومیزبان عزای امام حسین(ع) ویارانش میباشند .چون شهادت امام حسین (ع) برای حفظ یاد خدا بوده است.
آیا شهادت امام حسین(ع) ویارانش بهترین بهانه برای یاد خدا ومهمانی خدا نیست؟ چه آنانی که در ایام محرم ودیگر ایام سال مراسم عزای امام حسین (ع) را برپا میدارند وچه آنانی که درمراسم عزاداری امام حسین شرکت میکنند همه مهمان امام حسین(ع) ومهمان خدا هستند وبه این دلیل هست که دشمنان شیعه از این مراسم ومجالس هراس دارند.
ازین مهمانی آیا مهمانی برتر وبهتری سراغ داریم؟شهادت امام حسین (ع)فقط یک جنگ وواقعه تاریخی نیست که ما برای یاد آوری ان روز دل بسوزانیم واشک بریزیم بلکه یک کارت دعوتی هست برای مهمانی خدا که این کارت دعوت بدست هرکسی نمیرسد
دراین مهممانی دیگر ازتجملات آنچنانی خبری نیست.بزرگ وکوچک وفقیر وغنی ندارد همه یکسان ویکرنگند وکسی درین مهمانی بخاطر جاه ومقامش دعوت نمیشود همه دعوتند اگر قدر این مهمانی رابدانیم