وظیفه حاکمیت
نقش حاکمیت
نقش حکومت در هرجامعه ایجاد ثبات وامنیت وآرامش برای مردم آن جامعه میباشد ثبات وامنیت در همه امور زندگی مردم بالاخص امور اقتصادی در هرشرایط ممکن شرایطی چون جنگ وتحریم و بلایای طبیعی
وقتی که حکومتی توان ایجاد ثبات اقتصادی در جامعه راندارد یعنی دولت بی فایده که هزینه ای میشود بر جان ومال مردم که با افزایش قیمتها و مالیاتها هزینه حضور ناکارمد خود را جبران کند
امروز در کشور ما دولت دارای چنین نقشی میباشد و دولتی که حضورش در جامعه برای مردم جز زیان حضور دیگری ندارد دلیل اصرار سیاستمداران در باقی ماندن برقدرت چیست؟ امروزه دولتها در ایران به بهانه تحریم امریکا نقش اصلی خود که ایجاد امنیت وآرامش برای مردم است را فراموش کرده اند چطور درین مملکت مجریان دولت هزاران میلیارد تومان از بیت المال چپاول واختلاس میکنند پول در مملکت هست ولی برای ایجاد امنیت وارامش رفاه مردم پول نیست؟
جناب آقای دولت شما که در ایجاد ثبات برای قیمت تخم مرغ درمملکت ناتوان هستید دلیل واصرارتان بر باقیماندن در قدرت چیست؟؟ جناب اقای دولت وظیفه دولت ایجاد ارامش وامنیت برای مردم هست بالاخص آرامش وامنیت اقتصادی وهیچ بهانه ای چون تحریم وبلایای طبیعی هم توسط دولت برای عدم ایجاد آرامش پذیرفتنی نیست
وظیفه دولت وحاکمیت ایجاد ارامش وامنیت هست حتی به بهای متضرر شدن دولت باشد
این وظیفه حاکم اسلامی میباشد