همیشه تو ذهنمون تصور زیبایی از خارج نقش بسته 

اما چن وقتیست تو ذهنم ازخارج تصور جدیدی نقش بسته که اون تصور زیبا وخیال انگیز نقش بسته تو ذهنمو خط خطی کرده

چرا هرکسی تو کشورهای فقیر وبدبخت مال ملتشو غارت کرده کلاهبرداری کرده دزدی کرده پولاشو میبره خارج ومیره اونجا زندگی میکنه بدون اینکه کسی مزاحمش بشه

خارج جای خیلی قشنگیه

برا دزدا کلاهبردارا مال مردم خورها 

خارج جایی هست که تو هرجای دنیا دزدی کنی مال مردم بخوری اشکالی نداره میگه پولاتونو بیارین اینجا

ولی اینجا اومدین حق ندارین توخارج دزدی کنین

باین خاطره توذهنم یسوال مهم نقش بسته اون آزادی ودموکراسی که خارجیها اینقدر ازش دم میزنن 

چرا با این دزدای غیرخارجی اینقدر خوب ومهربونن

یعنی دموکراسی وآزادی همون دزدی هست

خدایش چرا ما نمیتونیم بریم خارج چون دزدی بلد نیستیم

وگرنه الان ماهم خارجی میشدیم

خارج جای خوبیه جایی که هرایرانی تومملکتش دزدی میکنه مثل خاوری وپهلوی باروی باز ازین دزدا استقبال میکنن تحویلشون میگیرن ازشون استقبال میکنن

ولی مارو تحویل نمیگیرن چرا؟

 چون مابلد نیستیم مثل خاوری وپهلوی واسشون پول ببریم

راستی چرا مردم ایران اینقدر خارج رفتنو وخارجی شدنو دوست دارن

یعنی اونایی که بفکر رفتن خارج وخارجی شدن هستن مثل پهلوی وخاوری پول درمیارن

خارج واقعا جای قشنگیه؟

چرا خارجی که دم از آزادی وحقوق بشر میزند این راهزنان وغارتگران حقوق ملل مستضعف را باجان ودل پذیرا میگردد؟

چرا اموال باده آورده ای که این غارتگران با تارج حق مردم به یغما بردند را پس نمیگرد وبه صاحبان اصلی اش بر نمیگرداند؟

آیا دموکراسی وحقوق بشر فقط برای شهروندان خارج میباشد؟