مجسمه های برده داران

ویڪ فایده تاریخ اینست وقتی ڪه مواجه با حوادث ورویدادهای جدید میشویم ذهنیت ما نسبت به برخی از باورهایمان تغییر میڪند
باحوادثی ڪه امروز در آمریڪا واروپا در اعتراض به بیعدالتی های موجود رخ داده است  چند سوال از روشنفڪران غرب گرا و پیروان غرب وجود دارد
در ذهنیت وباورمان غربزدگان اینگونه تلقین ڪرده بودند ڪه غرب مهد ازادی وبرابری ودموڪراسی و قانونمندی میباشد ودر ڪشورهای غربی هیچگونه بیعدالتی ونابرابری وجود ندارد  این اعتراضات به نژادپرستی وبیعدالتی در اروپا وآمریڪا بیانگر دروغ بودن  این تلقینات غربگرایان در ذهن ما میباشد ڪه غرب مهد ازادی ودموڪراسی نیست بلڪه مهد نژاد پرستی مدرن میباشد واین اعتراضات نقض نظریه روشنفڪران وغربگرایان میباشد ڪه راه نجات وسعادت را پشت پا زدن به سنتها وهویتهای ملی وپیروی ازغرب میدانستند
واگر غرب مهد ازادی ودموڪراسی وبرابری انسانهاست چرا درغرب مجسمه های برده داران نماد افتخار این ڪشورها بوده است ڪه مردم معترض به این نمادها حمله ڪرده وبه زیر می افڪنند؟؟

روشنفکری یاتحقیر بخود

چرا بعضی  از مردم در ایران و دیگر کشورها ا تخریب وتحقیر خود وڪشورخود وتاریخ وهویت وسنت خود  ودفاع از غرب وآمریکا رانشانه روشنفڪری واگاهی وآزاد اندیشی میدانند یا این یک نوع بردگی فکری  میباشد؟ درڪدام ڪتاب روشنفڪران غرب امده تخریب وتحقیر وتوهین بتاریخ وهویت ملیت خود  نشانه آزاد اندیشی وروشنفکری میباشد؟؟
لطفا با ذڪر ڪتاب ومنبع معتبر  دنبال پاسخ سوال باشید

شیطان پرستی مدرن

وماجرای ویروس کرونا و اعتراضات  مردم آمریکا  به تبعیض وبیعدالتی لایه های کثیف وپنهان  تمدن غرب را آشکار کرد
امام خمینی حق داشت که گفت آمریکا شیطان بزرگ هست متاسفانه خیلی از مردم جهان نوعی دچار شیطان پرستی مدرن هستند باینکه بچشم آشکار وعیان خباثت ورذالت شیطان بزرگ  آمریکا نسبت بمردم جهان را میبینند باز مرعوب این شیطان مدرن هستند و بجای پیروی از حق ازشیطان پیروی ودفاع میکنند